Har vært å snopt på Perlehuset i Bergen… alt er halv pris ut sommeren, så det har blitt et par turer dit. Nå er ikke jeg  smykkeentusiast, men tenker alltid at jeg kunne jo pyntet meg litt mer enn det jeg gjør. Har kjøpt endel nydelige ferskvannsperler, og masse annet stash som kanskje kan bli «gaver på lur». Dessuten har jeg et par ideer om hvordan jeg kan inkorporere perler i strikkingen. Vi får se hva som dukker opp på bloggen etterhvert. Men; det var det kameraet mitt, da… ser ut som det har blitt borte for alltid, så jeg leker med tanken om å bevilge meg et nytt. Har ferie fra idag av og nok av tid til å putle med bloggen fremover.

I går fikk jeg forresten et 100g nøste med håndfarget merino i posten. Kjøpt og betalt over Ebay. Det er deilig sukkertøyfarget, og jeg gleder meg til å ta det i bruk…

God sommer😀