Det bare 9 måneder siden jeg flyttet, og  jeg har ennå ikke system på alt. Mye ble med på flyttelasset under kategorien «Jeg kan jo få bruk for det», og det stemte faktisk i noen tilfeller. Andre ting var jeg sikker på at jeg ville bruke med en gang, men det ble stående å ta opp verdifull plass. 

Det er en overgang å flytte fra hus til leilighet. Man må vurdere løsninger i forhold til hvor mye plass de tar. Nå har jeg ryddet i flere dager, og fikk Fretex til å hente litt møbler og annet jeg ikke kan bruke i leiligheten. Jeg har for eksempel gitt vekk en kostbar håndkleholder som står på gulv, til fordel for en veggmontert fra Ikea.

 I ryddeiveren fant jeg en gammel minnepenn, og der dukket disse bildene opp. De er fra en ballettoppvisning med prinsessen som 6 åring (som nå er 12). Det var et utrolig koselig gjensyn! Jeg husker godt hvor spente de var.  Før forestillingen måtte energien ut, og en haug småpiker løp rundt som lam om våren. Men læreren hadde kustus, samlet dem sammen og de gjennomførte med stort alvor.