eller skal vi si på dypt vann…? Det er minst 8 år siden jeg sist strikket med flere tråder, og votter har jeg nesten aldri strikket. Jeg har riktignok begynt på endel (estiske) praktvotter, men kom aldri lenger en til tommelen. Mønstrede votter har nærmest vært en fobi. Men nå tror jeg jammen at jeg har greid å komme over kneika! Grunnen er verdens vakreste votter ; «Deep in the Forest» av  Tuulia. De har vært tilsalgs i et år, uten at jeg har fått det med meg!

Jeg har ikke kommet så veldig langt for det blir bare noen rader hver dag. Dette mønsteret er ikke tv-strikking! Jeg kombinerer med å strikke «Citron» -sjalet, som for øvrig snart er ferdig takket være to sesonger av «The Tudors» på dvd😉 Har skjønt at serien går på tv, men jeg er typen som aldri får somlet seg til å sette på tven.  For mennesker som meg er dvdbokser genialt. Om du ikke har sett «Tudors» kan jeg gi deg et tre gode grunner; intriger, vakre menn og enda vakrere kostymer!!! Klikk på linken nedenfor, så  kan du se traileren for sesong 1.

http://www.youtube.com/watch?v=uIm5KB6iUpU