dscn0088.jpg 

 dscn0097.jpg   dscn0091.jpg

Endelig ferdig!!! Det er første og siste gang jeg velger et «prøvegarn» til en modell på så tynne pinner, for det var utrolig kjedelig å strikke denne genseren. Jeg kom aldri  nærmere målet, og siden det var så kjedelig, måtte jeg jo strikke litt andre ting innimellom også – dermed tok det enda lenger tid!😦

Garntykkelsen var forresten bra til denne genseren, men jeg skulle ønske jeg hadde valgt en annen farge. Garnet virket ikke innfarget med grått fargestoff. Det så ut som en blanding av naturlige ullfibre, og dette gjorde at fargen ble litt melert, noe jeg ikke synes passer til denne genseren.

Modellen er nydelig, men den kledde ikke meg så godt.. Føler meg rett og slett litt klumpete i den. Men nå har jeg ikke prøvd den med klær og passende styling heller…. Jeg kan jo bli overrasket ( sier hun håpefullt…..)

I have finally finished my 1949 Tie Neck Jumper.  An incredible boring knit!! The shape is so lovely, but unfortunately not on me.. I fell bulky when wearing it, but then again; I have yet to try it on with suitable clothes and makeup. Who knows – I might be pleasantly surprised..