dscn0509.jpg

                     Mine hjemmelagede snømenn – my homemade snow men…

                                                dscn0498.jpg

En hylle med loppemarkedfunn, hjemmelagede ting og butikkjøpt. Keramikkmuggen drasset jeg forresten med meg hjem fra ferietur i Spania! Hyllen har jeg laget sammen med min onkel. Han tok terarbeid og montering – jeg har tegnet, malt, og skrudd i knotter.

A shelf filled with items from jumble sales and some home made stuff.  The milk mug I dragged with me all the way from Spain, since I just couldn`t leave the country without it! By the way; My uncle and I made the shelf together.  He did the wood work, and I did the drawings, painting, and mounted the hooks.

Så kom juleferien! Den har sjelden vært så ønsket som i år, for jeg har vært mer enn sliten hele høsten. Jo, et avbrekk skal bli godt. Selv om jeg har tatt det med ro når det gjelder juleforberedelser, sitter jeg likevel å strikker gaver to dager før den store dagen. Det skal bli en ekstra gave til min kjære far slik at han kan holde ørene og halsen varm i vinter…. Ikke for det – her i Bergen er det 5 plussgrader! Ellers har jeg gitt blaffen i vinduspuss, og andre kjedelige forberedelser, og kun kost meg med å pynte til jul. (ok da! Litt vasking har det blitt ;))